Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Již jsem to psal vícekrát, a jsem přesvědčen, že mír v téhle polopouštní oblasti jistě nastane.

A jsem přesvědčen a doufám, že s ním přijde i ona šťastná doba, až v souladu s poslední vůlí a přáním velikého přítele všeho československého lidu, pana Jásira Arafata budou jeho ostatky po předcházejícím velkolepém obřadu, konečně uloženy na nějakém důstojném místě, nejlépe kdesi poblíž Chrámové hory, ve městě Jeruzalémě, které v té době skutečně již bude hlavním městem svobodné Palestiny.

0 1
možnosti
JL

Opravdu nevím, proč vznikl tento blog. To víme, že Rusko-Ukrajina, válka, Gaza, Izrael - válka...Nějaké novinky by nebyly?

1 0
možnosti
Foto

Vědět ještě neznamená NIC:-P;-D novinky jsou na iDnes.cz;-D;-D;-D[>-]EU

Tak tu novinku jednu mám. My prostě na Bělehrad nemáme.

0 0
možnosti
JV

Prosím vás, než něco odkliknete, zkontrolujte si pravopis. Když už obsahově neříkáte prakticky nic, alespoň by to mohlo být bez přehršle chyb.

0 0
možnosti
Foto

Tak robot asi blbě funguje. Pokusím se ho seřídit.;-D Přehršle nápadů mám [>-]EU

0 0
možnosti
KT

Gáza je něco jiného než Gaza!

Tito trollové, to je opravdu výkvět.

3 0
možnosti
Foto

Tak za slušný peníz proč NETROLIT ;-D;-D;-D[>-]EU

1 0
možnosti
  • Počet článků 689
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 956x
Založili jsme s přáteli občanské sdružení s názvem odborové sdružení A.Právo.Na podporu řešení pracovních a mezi lidských vztahů,z pohledu občanských a lidských práv.A to práva vymahatelného.Z pohledu ústavy a zákonů, včetně práva mezinárodního k Bohemia.cz

Seznam rubrik