Privatizace učňovského školství... ,,ANO" 2013.

Privatizace do vlastni kapsy za státní peníze a zneužití pravomoci veřejného činitele, včetně zneužití pravomoci při správě cizího majetku je neodmyslitelným folklórem našich dnů. Dnes a denně jsme konfrontování holým faktem, že politická elita a státní správa selhaly na celé čáře. V domnění, že po roce 1989 dojde k jakýmsi změnám ve státní správě od reálného socialismu k vyspělé demokracii, která by mohla zajistit nutnou rekonstrukci státu za účelem změny systému od chudoby k bohatství. Což se nestalo.  On jedině bohatý jedinec tvoří bohatý stát. Tedy jednoduše řečeno směrem ke státu bohatému, který plně zajistí sociální rozměr. Jak jistě víme sociální ,,chudý" stát je plně asociální a ve své podstatě žije jen na dluh z podstaty  přerozdělovacího procesu.

V učňovském školství se zastavil čas a ne jenom ve středním ale i vysokém školství. Ve všech směrech. Ať už je to v pedagogickém přístupu k jednotlivým studentům učňum a nebo v celkové koncepci duální výuky, kde se nerespektuje inkluzivní vzdělávací proces. I dnes máme ve školství dva směry. Jeden je systém žáků s pomalejším přístupem a ten druhý je  o žácích s rychlejším vzdělávacím přístupem...říkejme tomu třeba myšlení a paměťová vybavenost.

Dříve se to hezky jmenovalo zvláštní školy a ty normálni. Dnes se to označuje  písmenem H a písmenem E. Že jde o segregaci ve školství je na bíledni. Tahle vzdělávací nesmyslná mašinérie ničí žáka i učitele v pedagogickém individuálním přístupu a Komenského škola hrou. Je jistě spousta zarytých pedagogů obhajujících socialistické školství a jejich obzor se zůžil na pobírání platu. To platí jak pro ministra ve školství tak i pro většinu pedagogických pracovníků. Ono se totiž nevyplácí dnes moc v práci myslet. Jak se říká lidově kdo přichází s nějakým nápadem po zásluze dostává ihned po hubě.

Že nám  systém rákosky vyhovuje, zachutnal je jasné. Tak že se nám o nějakém revolučním vzdělávacím procesu může  jen zdát. Ono to není jen o studentech, žácích, učních. Ono je to o úřadech práce...o zaměstnanosti...o kulturní vyspělé společnosti která má svoje základy ve školství.

Naše školství potřebuje rekonstrukci. My učíme a ulice a úřady práce si s tím náporem nezaměstnaných neví rady. Tak proč učíme??? Stát to stojí peníze a občany velké daně. Zde musí vzniknou podnik říkejme mu pracovním názvem ,,FASIS" který zastřeší učňovskou a i jinou studující mládež v jejím usazení v praxi. Pak bude mít školství smysl. 

                                         Proč inkluzivní vzdělávací proces??

Inkluzivní vzdělávací proces mluví o zapojení pomalejších žáků ..učňu k těm rychlejším a to proto aby ve společnosti neexistovaly jak rasové segregace tak i segregace ve školství. Je nám všem demokratům jasné, že rozdělení společnosti na ty chytré a ty hloupé vyhovuje jen totalitním režimum s fašizujícím náběhem od demokracie k diktátorským projevů.

Na to čeká jen politická byznys ,,mafie", která naš stát dostala na pokraj kolapsu, kdy ani přeseda vlády (Gros, Klaus, Nečas, Zeman a další) a to prosím nejeden nebyl schopen ustát zneužití pravomoci, či korupční praktiky. Chceme přece stát nohama na čisté zemi a ne po kolena od voleb k volbám v hnoji.

Stanek Frantisek Fanuel  

Autor: Frantisek Stanek | středa 19.6.2013 8:13 | karma článku: 8,00 | přečteno: 360x