Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a27n 40R61á83ž

1. 3. 2013 0:21

Netušil jsem,že takový blábol může vzniknout i jinde než v Bohnicích.

0 0
možnosti

P82e74t89r 40H75a35l88í58k

28. 2. 2013 11:23

Tak to jste spojil 2 naprosto nesouvisející. Jedna je svržení neoblíbené vlády a druhá brát vážně žvásty nějakých úředníků z Rady Evropy, kteří evidentně neví, o čem je řeč. Moje zkušenost mi říká, že je zde diskriminace, ale obráceně. Menšina vyvítejaká diskriminuje a terorizuje většinu. A klecová lůžka? Slyšel jsem názory odborníků  a těm věřím více, než euroúředníkům za teplým stolem. Jsem zvědav na vaši karmu. Asi bude obrovská, od odpůrců vlády i od vlezdobruselistů.

1 1
možnosti
Foto

než budete příště reagovat na pana Fanuela, přečtěte si jeho předešlé články.

1 0
možnosti
  • Počet článků 689
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 956x
Založili jsme s přáteli občanské sdružení s názvem odborové sdružení A.Právo.Na podporu řešení pracovních a mezi lidských vztahů,z pohledu občanských a lidských práv.A to práva vymahatelného.Z pohledu ústavy a zákonů, včetně práva mezinárodního k Bohemia.cz

Seznam rubrik